Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Tuesday, August 16, 2011

Time kebosanan dan kegilaan nak edit datang...

Hehe...nak show satu bende...bende yang aku paling suke buat kalau aku buhsan yang teramat tapi xmau p kemana2,,,,
Well...

Pic kali ini mengisahkan aku di suatu petang....
Sedang aku berjalan2 di sekitar Universiti tercintak...
Tetiba aku ternampak periuk besar mendarat di tengah2 padang golf...
Serius aku terpana seketika sambil mulut melopong....

Lalu keluar lah seketul dua tiga empat ketol makhluk dari periuk besar itu...
makhluk itu bergerak maju setapak dua tapak dan bertapak2 terus menuju ke arah aku yang mulut masih terlopong dari tadi...
Erkkkk...
Apakah makhluk2 ini??
seperti manusia...tapi macam bukan...
Dipendekkan kaki dan dipanjangkan cerita....
Aku dan makhluk2 itu telah bersama2 menghabiskan sisa2 waktu petang yang ada pada hari itu dengan hati yang gumbira....

Nak tengok x rupe mereka???
cer scroll2 ke bawah...hehe ^^





,,,




,,,,



,,,,




,,,,

tomey kan mereka...saye sayang mereka ^^
Sori buat cter ngarut...


Ni lagi satu Ketua makhluk yang sesat...masih ade kat Dpp Muamalat...xcayer...p cari..
Ssshhh...tapi die ni ramai kembar tau..huhu


Sekian sahaja...
Coretan Cenget ^^

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...