Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Thursday, August 11, 2011

Sampai satu saat nanti....

Dan pabila sampai satu saat nanti aku xmampu lagi mencarimu...
Saat aku terbujur kaku...
Adakah saat itu kau akan mencariku?

Tolong bagitau sama dia yang kucari...
Apakah terlalu besar kesalahanku sehingga dia buang aku begini...
Kenapa dia block segalanya tentang aku?
Jahat sangatkah aku?
Kejam sangatkah aku?

Dan bagitau jugak pada dia yang kucari...
Aku xpernah benci pada dia yang kucari...
Segalanya masih sama...

Terima kasih jugak untuk dia...
Kerana sekarang hatiku lebih kepada Dia yang Maha Esa...
InsyaAllah...

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...