Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Saturday, August 20, 2011

Nama tu dah jadi biru semula!!!

Assalamualaikum wbt dan selamat tengah malam....

Tetiba rasa sumtin' xkena...
Nama tu dah jadik BIRU semula!!!
Bile tekan tengok.....

Yer betol!!!
Memang xsyak lagi...
Tetapi kenapa tetiba jugak aku rasa takut?
Kenapa aku rasa Trauma yang teramat sangat?
Kenapa aku rasa macam nak sembunyi pulak?
Kenapa aku rasa macam nak lari?

Serius...
Aku seperti trauma...
Bukan ini ke yang aku harapkan?
Tapi kenapa aku rasa takut?
Sehingga aku tak dapat tahan air mata ni dari terus mengalir...
Kenapa aku macam ni?
Kenapa aku perlu takut?

Yer...
Mungkin aku takut...
Takut untuk rase sakit...
Walau beribu kali aku katakan pada diri yang aku harus kuat...
Tapi...
Aku masih takut....
Dan aku masih trauma...

Ya Allah ya Tuhanku...
Hanya Kau yang mengetahui perasaanku tika ini...
Ku mohon diperteguhkan hatiku agar kuat menghadapi ujianMu...
Penuhilah aku dengan rasa kasih dan sayang hanya padaMu...
Hanya padaMu ya Allah... T_T

2 comments:

sengeh_mewek said...

na ko kne lawan rase TAKUT tue..jgn di biarkan rase TAKUT menyelubungi dri anda..

miszLeyaT said...

tanx cyg...i'Allah...akan terus kuat ^^

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...