Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Tuesday, August 16, 2011

Apa yang aku rasa bila ada pasangan sedang bergaduh?

Bila pasangan bergaduh?

Huahahaha...tajuk entri kali ni meleweh sungguh...
Tapi nak jugak cakap...sebab penat ar dok tahan dalam hati xbole nak luah kat mana2...
Huhu...Xkan sume bende aku nak cakap direct kat member kan? So cara yang best, aku nak tulis dalam ni...
Huahahaha...

"Tapi ni bukan kire direct jugak ke?"

Hmmm..ntah ek...haha...xkot...ni hanya kiasan...kuikui...
Aku ade je diari yang berbentuk buku tu...tapi aku xbawak bersama untuk berhijrah dengan aku ke Island ni...
So, tu pasal aku dok luah banyak bende dalam ni...


"Ada ke orang nak baca?"

Ada ke...xde ke..biarlah...orang lalu lalang kat sini bukan suke pon nak menetap kat blog merapu ni...
So...sekarang aku nak bebel sat kat sini.

"Lorrr...bukan dari tadi dah start merapu ke? yang panjang2 kat atas tu ape?"


Okeh...back to the title.
Kalau aku dengar kapel gado...ape aku rase?
Korang rase aku rase ape? Suke???
Wahhhhh!!!!Sukenyerrrrr...huahahaha...

Woit!!x ar...aku rase...
Aku rase SESAK...
Aku rase nak lari jauh2...
Aku rase aku nak jerit kuat2...
Aku rase nak nangis laju2....
Aku rase nak pi tempat yang paling tenang & damai sekali...
Aku rase n aku harap yang Tuhan akan pegang erat2 hatiku agar aku terus kuat...
Aku rase TRAUMA...

Macam2 yang aku rase...
Kenapa??
Sebab aku memang Trauma...
Aku pernah alaminya..
Dan aku xsanggup alaminya lagi...
Dalam situasi macam tu...
segala sifat2 buruk semua mai tandang dalam diri kita...
Rasa marah...
Rasa nak maki...
Rasa nak hamun...
Pastu mulalah nanti JK aka Jiwe Kacau terlebey...
Sudahnya menangis tak henti2...
Kemudian pula mata membengkak bak panda di Zoo...
Kepala senoneng seperti keretapi meliuk-lenggok...
Dan...emo terpalit pada orang sekeliling...(paham x ayat ni?)

Sebab tula aku xbole dengar...
Dan aku xmau dengar...
Aku hanya mampu berdoa dan berharap...
Aku tidak terjebak lagi dengan keadaan seperti itu...
Aku hanya perlukan Dia yang Maha Pengasih...
Lagi Maha Penyayang...

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...