Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Sunday, April 17, 2011

Mengapa mudah air mata ini mengalir?

Kenapa mudah air mata ini mengalir...
Tahan..tahan pun tetap jugak nak keluar lagi...
Kenapa hati aku terlalu lemah?

Aku harus pulang...
dan akan pulang...

Ya Allah,Jika aku mati,matikanlah aku dalam iman, Ya Allah,
biarlah pemergianku nanti penuh dengan ketenangan, dengan senyuman...
Pertemukanlah aku dengan orang2 yang aku kasihi di sana,
Ya Allah..Engkau tahu hati2 ini telah berhimpun dalam cintaMu,telah berjumpa dalam taat padaMu,telah bersatu dalam dakwah padaMu,telah berpadu dalam membela syariatMu,teguhkanlah Ya Allah ikatannya.Kekalkanlah cinta Kasihnya.Tunjukilah jalan2nya.Penuhilah hati2 tersbt dgn cahayaMu yg xpernah hilang.Lapangkanlah dada2 kami dgn kelimpahan iman kepadaMu dan indahnya bertawakal kepadaMu.

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...