Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Tuesday, April 12, 2011

Berharap..

Berharap agar apa yang dikatakan benar2 dikotakan...lega bila dengar bila kamu berkata begitu...semoga kamu terus istiqamah juga...saya sentiasa mendoakan kamu...Semoga kamu juga beroleh keberkatan di dunia dan juga di akhirat...Mungkin sewaktu kita sama2 saya xmampu mengajak kamu kearah kebaikan...tapi saya akan cuba sedaya upaya agar kita sama2 kembali ke jalan-Nya walaupun jarak memisahkan kita...insyaAllah...ini doa saya...ini harapan saya...saya tau kamu kuat..semoga saya juga terus kuat...walaupun makian dan cercaan yang akan saya terima...Tiada yang kekal abadi di dunia ini...dan Mati itu sememangnya PASTI... ^^
Salam mahabbahfillah dari ana yang jauh disini...^^

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...