Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Saturday, April 2, 2011

Aku xsanggup...

Ya Allah..Kau hadirkanlah aku seseorang yang dapat membimbingku kearah redhaMu...Aku xmampu menghadapi beban ini berseorangan..Sungguh aku xmampu lagi menghadapi dugaan yg maha hebat dariMu ini...sungguh aku xmahu terus terpesong dari redhaMu ya Allah...Kuatkanlah diri hambaMu ini.. Berikanlah aku petunjukMu Ya Rabb...Aku takut...aku bersalah..aku berdosa dengan segala apa yang telah aku lakukan...aku tidak mahu berterusan begini...Bantulah hambaMu ini..sesungguhnya aku adalah hambaMu yang banyak melakukan kekhilafan dan mudah alpa dengan kehidupan duniawi ini...walau sukar akan ku terima takdirMu dengan redha..Ampunkanlah hambaMu ini...ampunilah segola dosa kecil dan dosa2 besar yang telah aku lakukan...Tetapkanlah dan Kuatkanlah imanku...Mungkin inilah masanya untuk aku kembali kepada apa yang harus aku impikan suatu saat sejak di bangku sekolah lagi...moge hijrah ini mendapat keberkatanMu Ya Rabb...Sungguh aku tidak berniat dengan ape yang aku katakan...Aku masih mengingatiMu sebagai Penciptaku yang satu..Kesedaran ku atas segala hukum yang sudah termaktub olehMu membuatkan aku resah dan gelisah...sungguh...aku banyak melakukan khilaf...Ampunilah daku Ya Allah...Ampunilah hambaMu ini Ya Allah.
berikanlah aku hati yang tenang, yang beriman kepada hari pertemuan denganMu dan redha dengan segala ketetapanMu. Amin...

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...