Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Friday, April 29, 2011

I have only HIM to guide me~

Ya Allah...
Aku terima dugaanMu ini...
Semoga dugaanMu ini memberikan aku ketabahan dan kesabaran yang tinggi...
Syukur...
Tapi air mata ini tidak mampu menahan...
Ampunilah aku ya Allah...
Berilah petunjuk kepada hambaMu ini...
Berikanlah aku kebaikan di dunia dan di akhirat...
Hanya Kau yang Maha mengetahui hati hambaMu ini...
Jauhilah aku dari sifat iri hati dan hasad dengki...
Apabila keikhlasan disalah erti...
Aku redha Ya Allah...
Aku redha...
Aku yakin dengan janjiMu...
Hanya padaMu aku berserah...



No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...