Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Tuesday, June 5, 2012

Buat teman...

Buat teman...
Aku tak bisa seperti dulu...

Aku tak pasti apa yang membelengguku...
Aku tak mampu melontarkan abjad-abjad senyumku seperti dahulu...
Aku kematian butir-butir bicaraku...



Buat teman...
Bukan aku melarikan diriku...
Bukan aku menghindarkan kemunculanku...
Bukan aku tidak merasakan kerinduan dan kehangatan gelak tawamu...

Tapi sekali lagi aku menemukan jalan buntuku untuk terus melontarkan kata-kataku...


Diamku bukan membencimu...
Diamku bukan melupakanmu..,

Diamku bukan menafikan kehadiranmu...
Aku cuma perlukan waktu...
Waktu untuk mencari keyakinanku...


Andai bicaraku menggores hatimu...
Aku mohon kemaafanmu...
Andai bicaraku menerbitkan titis jernih dari bening matamu...
Biarlah sepi menemaniku...

Aku tak mahu kepincangan bicaraku merobek dadamu...
Relakan aku mengundur diri buat beberapa ketika...
Sehingga suatu saat kau memerlukanku...
Aku akan kembali...
Maafkan aku teman...




No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...