Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Tuesday, February 15, 2011

Penghargaan..perlu atau tidak??

Hmm..

Die kate aku xhargai die…

Pernahke die hargai aku?

Bukan ku meminta tapi kadang2 mau la mendengar juge…

Selama ni aku buat pape utk die ade ke die hargai?

Sampai aku rase ape yg aku buat macam x tacing kat jiwe die pon…

Xde kesan…paham x…xde kesan…

Coz mostly no respon…

Cth:

Aku hantar lagu…

No respon…

Aku tag gambar…

No respon…

Aku tulis la pape pon…

No respon…

Bile aku cakap aku terase…

Baru la gerak ckit…(LIKE)

Ouh still aku rase lain...aku gembira dlm sedey..

Aku bg die amik..tanx…

Dah itu je..

Xde komen pape..

Kalau suro komen…

Satgi kene marah…

Mesti la aku terase…

Kalau dengan org lain…

Manis tebu kat tepi bibir..

Kalau dengan aku…

Masin garam kat dalam balang…

Beginikah aku sebagai seseorang yg dikatekan penting?

Penting ke aku?

Hmmm….

Ntahla….

Biar mase yg menentukan katenye...

Masihkah die mengharap yg lain…

Kate2 itu adekah akan dikotakan??

"Kalau dia xdapat kamu pun xdapat..biar dua2 xdapat"

Urghh…

Ntahla lagi….

(T___T)

Idop dalam bayang2 silam sangat memeritkan…

Xnak pisang berbuah 2 kali but u still do that…

Bila kah hatimu akan pasti???

Kamu sendiri pun xpasti….

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...