Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Wednesday, February 23, 2011

Aku masih xpercaye ape yang terjadi...

Aku cubit peha kiri ku cubit peha kanan...
Ku tarik pipi kiri ku tarik pipi kanan...
Ku kerat rambut kiri ku kerat rambut kanan...
Ku kelar jari kiri ku kelar jari kanan...
Ku hantuk kepale kiri kuhantuk kepale kanan...
Aku berlari dan aku kembali...
Sakit..pendek...darah...benjol...
Tapi still xpercaye...
Adakah ini realiti atau fantasi...
Aku xingin percaye...
Kuharap bila kubuka mata pagi esok...
Aku akan lihat aku yang sebelum ini...
same seperti sebelum ni...
Tiade yg berubah walau sedikit...
Aku harap...
Senyumlah...
Jika ini kali terakhir untukku...
^^
Ingin ku gapai pelangi esok

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...