Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Thursday, February 24, 2011

HATI, AIR MATA, MATA, KEPALA

HATI usahla bersedih...
Kalau HATI bersedih..
nnt AIR MATA turut mengalir...
nnt MATA pulak jadi begkak...
bile MATA bengkak KEPALA pun jadi sakit lagi...
pastu NAFAS pun jadi sesak...
HATI xkesian kt AIR MATA, MATA n KEPALA ke?
kalau AIR MATE bertukar darah sekalipun...
belum tentu dapat memiliknya lagi...

HATI lupe ke?
kalau kuar AIR MATA darah sekalipun...
sume tu xde makne...
xde sape akan kesah...
HATI lupe?
ahhh..mudahnyer HATI melupakan itu...
HATI kene ingat tuh...
HATI harus tabah...
HATI harus kuat...

ingatlah HATI..
kasihanilah AIR MATA, MATA n KEPALA...
...
...
...
....
....
....
....
....
sungguh senyummu membuat tangisku xhenti..
sampai bile...
ape lg yg aku tunggu
bilakah akan kudengar kate2 itu?
mungkinkah aku dpt dgr...
atau aku x akan dpt dgr lagi...
ahh..air mate...lg2 ko jatuh...
dok diam2 dah la...
aku penat la...
nafas aku pun dah sesak...
berhentilah...

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...