Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Thursday, September 8, 2011

Got message from someone…


Hari ini 8 September 2011…
Baru on number Celcom…Bukak2 je bunyi mesej masuk…From someone ---Xdikenali…nama yang aku letak dalam hp…mesej bertarikh 7 September jam 8 lebih pm
………..
Lepas aritu…lepas dia cakap “jangan serabutkan hidup dia yang dah tenang selama 4 bulan ni”…dan lepas aku mencuba seperti biasa sebagai teman tapi acuh x acuh je layanan…aku tekad untuk pergi lagi…yer..aku block dia pulak…sebab aku xsanggup...Aku diam…
Soalan bertalu-talu dari rakan…tentang dia…
Aku xtau jawab bagaimana….
Aku cuba melupakan walaupun hakikatnya aku still xbole lupakan…
Aku cuba senyum..Aku cuba ketawa...dan aku cuba berlagak melupakan…tapi…hahaha…nggak bisa kali ya…

……….
Wahai…kamu…untuk jawapan kamu itu…
Saya xtau jawapannya…
Mengambil masa…
Mungkin ya…
dan Mungkin tidak…
Jika saya telah tiada..mungkin jawapannya saat itu barulah ya…


TilldEndofMyLife…now I dunno…


No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...