Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Monday, October 22, 2012

Inginku Terbang

Terbang...terbang dan terbang...
Sepertinya aku ingin terbang...
Terbang membawa diri nan lara...
Terbang mencari damainya jiwa...
Otakku sarat...
Jemariku penat...
Kakiku juga ketat...
Jiwaku apatah lagi...
Aku buka...
Dan aku tutup kembali...
Aku buka dan aku tutup kembali...
Hasilnya...
Tidak kutemukan...
Apakah ini akan berlanjutan??
Tiadakah solusinya...
Tapi sampai bila...
Mungkin aku perlu menunggu seketika lagi...
Siapa tahu..hasilnya akan tiba...
Aku tunggu......

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...