Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Friday, April 20, 2012

Hati...

Begitu aku mempelajari bahawa hati itu bisa berubah
Dan hati itu tak bisa dipaksa
Semoga hatiku sentiasa tegar dipenuhi limpah kasih dan cinta hanya padaMu yang berkuasa ke atasku sebagai hambaMu...

#########
Ya Allah Ya Rabbul Izzati,
Engkau tautkanlah hatiku dan hatinya yang telah kau ciptakan untuk ku...
Kau jadikanlah aku pelengkap rusuk kirinya agar aku bisa menjalankan salah satu dari ibadahMu...
Ya Allah,
Andai di dunia ini aku tidak berkesempatan menemuinya...
Kau pertemukanlah aku di sana nanti...

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...