Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Friday, March 23, 2012

Sedih

Sedih...
Sedih..
Sedih..
Kenapa masih terasa sedih??
Xpuas lagikah...

Sudahlah...
Pergilah wahai sedih...
Xpatut kau bertapak dalam jiwa ini wahai Sedih...
Pergilah...
Aku bilang..Pergilah...
Pergilah kau terbang jauh...

Sayang...
Usah tangisi lagi...
Sedih akan pergi...
Sedih akan cuba pergi...
Tapi...Sedih akan datang lagi...
Tunggu yerk...

Tidak!!
Sedih...Tolonglah..
Jangan!!
Jangan kau datang kepadaku...
Aku xsanggup...
Pergilah Sedih..Pergilah...
Selamat tinggal yer sedih...
Sekarang aku akan cari kawan baruku...

Senyum dan Gembira...
Ya..mereka akan menemaniku Sedih..
Aku ingin Senyum...
Dan aku juga ingin Gembira...
Maafkan aku sedih...
Namun...Terima Kasih Sedih..
Sebab kau...Aku berdiri teguh melihat dan mengorak kehadapan...

Selamat Tinggal Sedih


p/s:erkk...merapu seketika..mamai*

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...