Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Wednesday, November 16, 2011

Tolong ar paham

Aku penat...tolong ar paham...
Takkan aku je nak buat...
Aku tau ni teamwork....tapi consider la....
Kalau xreti pun...buat la yang terbaik...
Aku dah habes pulun dah bersengkang mata tiap malam tdo lewat....
Ko tdo awal sokmo...
Yer memang aku akui, akui pun kuat main jugak...
Tapi aku tau apa yang aku patut buat...
Malam kalau aku bole cover balik aku cover...
Buat research pape yang patut...
Coz aku xnak ar hasilnya macam budak skola punye keje...
So...aku harap kau pun tau la bahagian kau....
Yer...aku memang cerewet buat keje...
Sebab..every terms and principle yang ada dalam keje tu kita blaja...
Xkan bende camtu dah diingat pun lupa jugak...

Aku even pe yang dibuat xsehebat mana sekalipun...
Tapi aku still xnak buat bende ni dengan sambil lewa...
Xreti xreti pun kena la jugak tunjukkan kesungguhan dengan apa yang dibuat...
Aku harap kau paham la...
Aku penat dah...sangat...dan sangat...
Otak pun dah tepu....
Mata pun dah kelabu...

Tolong ar paham yek...

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...