Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Thursday, October 27, 2011

27/10/2011

Buka simkad lama....
Dapat mesej...
Xmampu nak kata apa...
Lagipun tarikh 24 Oktober dah berakhir...
Maka berakhir jugalah kemunculan ku buat setakat ini...
:)
Tunggu kemunculanku di bulan hadapan...
Dan bila hatiku remuk dan retak bermillion2 lagi...
Aku akan pergi lagi...
Begitulah akan kulakukan...
Muncul dan kemudian pergi...
Dan kemudian Muncul lagi dan pergi lagi...

Aku muncul saat aku terluka dan aku pergi juga dalam keadaan terluka...
Itulah diriku...
Senyuman yang penuh luka...
Aku...
Tetap disini...
Setia menanti pelangi yang indah datang mewarnai....

Xmengapa kalau kehadiran disalah erti...
Yang penting...
Ku tau siapa diriku...
Doaku tak pernah putus...
Semoga berbahagialah kamu...

Jarak tidak pernah menjarakkan....

Senyumlah walau sepahit hempedu ^_____________^

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...