Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Wednesday, June 22, 2011

Lirik lagu Putus by Melda Ahmad

Putus- Melda Ahmad


Aku duduk sendirian di kamarku,
Menangis kesepian kernamu,
Kau tinggalkan aku,
Kau cari yang lain,
Tergamakmu merobek hatiku

Aku duduk sendirian di kamarku,
Menangis kesepian kernamu,
Kau tinggalkan aku,
Kau cari yang lain,
Tergamakmu merobek hatiku

Tapi setelah kau pegi aku
Mendapat lebih baik dari mu,
Dia hargai aku,
Dia sayangi aku
Lebih daripada mu,
Aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
Tidak lagi bersamamu,
Namun pastinya nanti kau akan sedari,

Yang kau perlu cintaku,
Yang kau perlu cintaku,
Yang kau perlu cintaku..

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...