Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Thursday, March 24, 2011

"Awak dan saya bagaikan satu jenama"

"Awak dan saya bagaikan satu jenama"

Sangat suke bila kamu sebut ayat nih...btol jugakkan..kite nih dah mcm satu jenama...Kemana2 kite pergi mesti mereka akan kenal saya-kamu. Pasti akan ditanya jika tiada kamu disisi saya. Sama jugak sebaliknya kan.
Hati pilu...keluarga saya sangat menyayangi kamu.
Begitu juga diri ini

"Korang la ikon pertama..."

Ikon pertama menjadi pasangan bahagia sekiranya jodoh berkekalan sehingga ke jinjang pelamin dan ke akhirnya. Ouh...sayunye bila cikgu cakap gtu...Sume pon mendoakan kami...Terima Kasih sume...

Doakanlah yang terbaik utk saya, untuk dia...

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...