Pages


Al-kisah diriku~

My photo
.::Love marshmallow::. .::Love to talk::. .::143 tillTheEndOfMyLife::.

Saturday, January 22, 2011

I love my mom

Dapat berita khamis petang yang kemungkinan my mom kene potong jari kaki…

Hanya Tuhan yang tau bgimana perasaanku saat itu…

Bagaimana perasaan mak bila dapat tau?

Bagaimana perasaan akak dan abang jugak?

Ya Allah..sukar untuk aku luahkan…

3 bulan xberjumpa dengan mak…

Ditambah pula dengan keadaan mak cmtu…

Lagila bertambah sedey…

Tapi aku harus kuat…

Aku xmau mak aku tau yang aku sedih…

Nanti mak lagi sedey…

Aku akan pulang juge…


 

Pepagi morning nak kol mak..

Tp dpt kol…

Mak kol…

Mak risau…

Mak kate mak mimpi aku pki baju blouse merah n beg merah yg selalu aku pki tu…

Mak mimpi aku accident…

Erk….

Mak mesti rindu yana kan….yana pon rindu mak

Ermm.

Dari pagi sampai petang jumaat…

Aku tggu akak aku bgtau keputusan dr DR.

Tapi sudahnya..Dr..soh tunggu plak..

Haish…

Bual dengan mak…

Sedey je suare mak..

Mak demam lagi…

Die kate kaki die bisa pas cuci luka…

Kaki berlubang…

Ermmm…(sdey tp aku tahan..aku xmo nanges nnt mak lg sedey)

(T__T)

Malam ni akak jage…abg pon balik lewat dr hospital…

Hmmm…miss my mom…

Mak tunggu ek..anak mak akan pulang jugak…

Xkire ar..ponteng pon ponteng la…

Jap je lg…

I love u so much…Mak..

Semoge mak cepat sembuh…

Amin…


 

 

No comments:

Popular Posts

cenyuM.CenGet

cenyuM.CenGet
ngee^^

Dup Dap Dup Dap

Hari Bahagia SeAntero Dunia!!

Tetap berjalan walau mati~

Daisypath Friendship tickers

....

Daisypath Friendship tickers

Banyak lagi dalam Cenyum:Cenget

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...